Projektu siekiama informuoti bei šviesti Lietuvos mokytojus ir moksleivius apie vystomąjį bendradarbiavimą ir paramos demokratijai svarbą, tikslus ir naudą pilietinei visuomenei sukuriant ugdymo priemonę ir jos panaudojimo koncepciją.
Kitas projekto siekis – sukurti metodinę priemonę „Nuo teorijos iki praktikos“ ir taip padėti mokytojams formuoti jaunimo požiūrį į vystomąjį bendradarbiavimą. Šviesti jaunimą minėta tema Lietuvoje, atkreipti dėmesį į pasaulines problemas ir skatinti juos pamatyti pasaulį kitomis akimis yra nepaprastai svarbu. Vis labiau susijusiame pasaulyje šiandieninė jaunoji karta turi gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su žmonėmis iš įvairių skirtingų kultūrų ir tradicijų. Jaunam žmogui svarbu suprasti ir analizuoti mums artimo likimo visuomenes, tokias kaip Ukrainos, Baltarusijos, Armėnijos, Gruzijos ar Moldovos, ne tik išmokti stiprinti savo ryšius su sąjungininkais ir partneriais, bet geriau išmokti demokratijos ir demokratinės partnerystės pamokas.
Projektu metu mokytojai buvo pakviesti į mokymus, kurių metu buvo diskutuojama aktualiais vystojo bendradarbiavimo klausimais, pristatomi aktyvūs mokymo metodai, kurie leis integruoti šią temą į ugdymo procesą, bei pristatyta metodinė priemonė „Nuo teorijos iki praktikos“.
Projekto metu taip pat sukurtas interaktyvus žaidimas „Laiškas butelyje“, kuris leis diskutuoti skurdo ir nelygybės, lygių moterų ir vyrų teisių, ŽIV/AIDS klausimais viso pasaulio žmonėms.
Projektą įgyvendino Neformalaus švietimo asociacija „Jaunimo akademija“ kartu su Lygių galimybių plėtros centru ir Lietuvos vaikų ir jaunimo centru. Projektą finansavo LR Užsienio reikalų ministerijos Vystomojo bendradarbiavimo ir paramos demokratijai programa.