Moterų ir vyrų ekonominė padėtis skiriasi. Ji nulemta darbo užmokesčio atotrūkio, kurį savo ruožtu lemia profesinė ir sektorinė, taip pat ir vertikalioji darbo rinkos segregacija pagal lytį. Merginos renkasi studijas, kurias baigę įgyja vadinamąsias „moteriškas” specialybes, vaikinai – „vyriškąsias”. Segregacija dėl lyties švietimo ir darbo rinkos srityse yra viena iš moterų ir vyrų nelygybės priežasčių, todėl būtina šią problemą spręsti kompleksiškai – tirti ir viešinti segregacijos dėl lyties priežastis, pasekmes ir problemas; keisti stereotipines nuostatas renkantis profesijas ar planuojant karjerą.
Projektu siekiama prisidėti prie lyčių lygybės de facto užtikrinimo, įgyvendinant priemones, skirtas segregacijai dėl lyties švietimo ir darbo rinkos srityse mažinti.
Projekto uždaviniai:
- Ištirti jaunimui įtakos turinčius veiksnius renkantis (ne)tipines lyčiai studijas, profesijas, darbą bei švietimo ir darbo srities ekspertų, dirbančių su jaunimu, įtaką jaunimo pasirinkimas ir parengti rekomendacijas dėl priemonių darbo rinkos segregacijai pagal lytį mažinti.
- Stiprinti švietimo srities darbuotojų kompetencijas lyčių lygybės srityje, ypač šalinant lyčių stereotipus.
- Supažindinti vaikus ir jaunimą su lyčiai (ne)tipinių studijų, profesijų, darbų pasirinkimo galimybėmis skatinant neriboti savęs lyčių stereotipais.
- Supažindinti visuomenę su segregacijos dėl lyties švietimo ir darbo rinkos srityse problemomis, priežastimis ir pasekmėmis.