Projektu siekiama didinti jaunųjų nepriklausomų visuomenės informavimo priemonių atstovų pritarimą demokratiniams judėjimams bei jautrumą lyčių lygybės klausimais, gilinant socialiai jautrių temų nušvietimo profesines kompetencijas bei skatinti nepriklausomų visuomenės informavimo priemonių atstovų tinklaveiką.
Jauni nepriklausomų visuomenės informavimo priemonių atstovai ir aktyvistai iš Baltarusijos, Ukrainos, Lenkijos ir Lietuvos buvo kviečiami dalyvauti savaitės trukmės Rudens mokykloje, kurioje gilino profesines demokratines vertybes skatinančio visuomenės informavimo kompetencijas. Brandi demokratija nėra įmanoma be nuoseklaus lyčių lygybės nuostatų įgyvendinimo, todėl mokymų dalyviams taip pat bus sudaryta galimybė gilinti žinias ir formuoti lyčių lygybės principais pagrįstas nuostatas. Mokymų dalyviai rengė fotoreportažus (nuotraukas) socialiai jautriomis temomis, akcentuojant lyčių aspektus ir pagarbos įvairovei, demokratijos klausimus. Atlikus nuotraukų atranką (fotoreportažų sėkmės ir nesėkmės buvo nagrinėjamos nacionalinėse grupėse bei internetinėse diskusijose) buvo parengtos foto parodos, kurios vyko visose dalyvaujančiose šalyse.
Rudens mokykla buvo rengiama Lietuvoje. Projekte kviečiami dalyvauti jaunuoliai iš keturių šalių tam, kad būtų sudarytos sąlygos jų tinklaveikai, diskusijoms, idėjų bendriems projektams generavimui, pasidalinimui savita ir bendra patirtimi.
Projektą įgyvendino Lygių galimybių plėtros centras ir Asociacija „In corpore“ kartu su Vakarų Ukrainos centru „Жіночі перспективи“, Nevyriausybine organizacija „Гендерный ответ“ ir Stanisław Brzozowski Association („Krytyka Polityczna“).
Projektą finansavo LR URM Vystomojo bendradarbiavimo ir paramos demokratijai programa ir Europos Taryba.